Friday, February 13, 2015

Vermolmd


3 comments:

  1. niets mis met kanker

    ach
    je kan onder de tram komen
    en een of twee benen kwijtraken
    of er is een godsdienstgek
    die je hals afsnijd
    of je levend verbrand
    of wat dacht je van
    dementie, alzheimer
    ja wat dacht je
    dacht je immuun te zijn
    nee iedereen krijgt zijn
    wel of niet gekozen pijn
    wat dacht je van
    iedere dag
    dat oeverloze
    inhoudsloze
    gezeur van praatprogramma's
    te moeten aanhoren
    dat is toch dodelijk
    ja
    er kan van alles mis zijn
    er kan van alles mis gaan
    palingsound
    de hele dag
    nee
    dan ben ik liever dood
    en wat dacht je van
    tegen het mismaakte hoofd
    en lijf
    van marijke helwegen
    te moeten aankijken
    wat dacht je van in Syrië
    of Irak te moeten wonen
    wat dacht je van Palestijn
    te zijn
    in door Israël bezet gebied
    nee
    ik dacht het niet
    dus
    niets mis met kanker

    ©pieter 120215

    ReplyDelete
  2. Ja Ik heb 'm gelezen Pieter, heftig werk...
    maar ik wil je nog heel lang bij me houden!
    <3

    xXx

    ReplyDelete